17 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Bjorn Servies

Bjorn Servies
Zag twee beren...

... servies maken! Zo lijkt het althans bij het Franse merk Bjorn, want daar staat alles in het teken van de beer én het gebruik van hoogwaardige materialen als keramiek en mangohout.

En laat dat nou ideaal zijn om de tafel tijdens de koude dagen mee aan te kleden. 

Klinkt beregoed, niet?

18 januari 2022 om 17:32
JeffRevenge Gebruiker

Dag iBood,

Ik heb interesse in de 36-delige serviesset, maar zou dit graag 2 maal bestellen. Echter gaat de verzendkost dan ook x2? Ik heb in het verleden al vaker iets meermaals besteld en toen bleef de leveringskost hetzelfde (wat me logisch lijkt), maar nu gaat dit van 8,95 euro (voor 1 set) naar 19,95 (voor 2 sets, zelfs meer dan x2). Dat is 20 euro aan verzending (Bijna 10% van de aankoopprijs). Dat is me toch wat te gortig. Dus tenzij dat dit om een foutje gaat, laat ik in dat geval deze deal aan mij voorbij gaan.

Gegroet

Beantwoorden

18 januari 2022 om 20:51
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond JeffRevenge,

Met 2 sets kom je over een gewichtsgrens heen waardoor het naar het hoogste tarief gaat. Voor 2 sets is het dus, hoe onlogisch ook, voordeliger om het in 2 verschillende bestellingen te doen.

Beantwoorden

18 maart 2022 om 08:52
IneDumon Gebruiker

Beste, ik zou deze graag nog bestellen! komt deze nog terug?

Beantwoorden

18 maart 2022 om 10:26
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Ine, je kunt hier nog meer Bjorn servies bestellen!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.