20 december 2017 om 00:00
iBOOD

3x Prosecco Superiore Rustico | Magnum

Product expert aanwezig

3x Magnum Prosecco DOCG

Een verrassend lekker en feestelijk aperitief met de komende feestdagen voor de deur. 

Specificaties

Land: Italie 
Streek: Veneto 

Type: MAGNUM

Wijnhuis: Nino Franco | Valdobbiadene 
Jaar: 2016 
Druif: Glera (100%) 

Waarderingen     

• Best Prosecco Brut - Gold medal       
  • James Suckling 90 / 10
  • Decanter 90 / 100                                      
  • Jancis Robinson  16.5/20 

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Sommelier

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

20 december 2017 om 00:27
chinless Gebruiker

Welke feestdagen?? Het pakket wordt op de 29ste verzonden dus met heeeeeeeeeel veeeeeeeel geluk de zaterdag bezorgd (als t al de 29ste verzonden wordt). Maw het is enkel 1 feestdag (01-01-2018)… als t al optijd binnen is. En iBOOD kennenden heb je die garantie niet.

Beantwoorden

20 december 2017 om 00:47
Official Product Expert Sommelier Official Product Expert

Kuch….waarom zoveel zorgen ? Wij hebben uiteraard speciaal voor deze jaarwisseling onze best gedaan en kunnen garanderen dat de wijn op tijd binnen is. Er gaat een nachtploeg bij de leverancier aan de slag om alles op tijd te leveren. Kortom: u gaat het jaar bruisend uitluiden en het nieuwe jaar met een vers glas inluiden ! Zorgeloos 2018 in (behalve dan dat een Magnum links en rechts de volgende dag voor wat opstart problemen kan zorgen :-)

Geniet van de jaarwisseling met deze geweldige Prosecco !

Uw Sommelier

Beantwoorden

20 december 2017 om 01:05
chinless Gebruiker

Die begrijp ik, maar POST NL C.q. Gaat wel staken in dezer dagen. Mits u kunt garanderen dat ik de bestelling de 31ste 23:50 heb durf ik de gok niet te wagen. Op voorwaarde van u garantie , mocht die niet nagekomen zijn kan in altijd de order weigeren // annuleren toch?

Beantwoorden

20 december 2017 om 00:49

Google is my best friend :-)

Ik heb de link bekeken. Maar deze partij levert niet in Nederland….of bent u bereid om de prosecco in Italie te gaan halen. Wel net zo gezellig !

Ik zou hem gewoon bij iBOOD halen; wordt het pakket netjes en op tijd thuisbezorgd.

Ik wens u een super feestelijke jaarwisseling !

Uw Sommelier

Beantwoorden

20 december 2017 om 01:22
Staffen Gebruiker

Leveren gewoon in Nederland. Vanaf de Duitse of engelse site is het zelfs nog goedkoper qua verzenden.

https://www.hispavinus.de/de/vinos/espumoso/detalle_vino.html?id_vino=rustico

Beantwoorden

20 december 2017 om 01:31

Vergelijken wij hier nou appels en peren ? De link die u stuurt is een gewone prosecco en iBOOD biedt 3 Magnum flessen aan. Graag de juiste link anders gaat de vergelijking niet op.

Uw Sommelier

Beantwoorden

20 december 2017 om 07:17
chielt Gebruiker

De vergelijking gaat wel op in dat je voor 6 gewone flessen bij die site minder betaalt dan voor 3 magnum flessen bij iBood. Echter, ze hebben er nog 5 op voorraad.

Beantwoorden

20 december 2017 om 08:08

Beste chielt, ik vind dit een kromme vergelijking: de fles waar een wijn in wordt geserveerd doet veel aan de beleving. Een Magnum (1,5 liter) is toch echt een totaal andere presentatie dan een reguliere “kleine” 0,75 liter fles. Of je hebt “echt een verhaal” met een DIKKE fles, of je hebt “gewoon” een fles (wel super lekkere Prosecco).

Kan je je voorstellen dat Magnum flessen ook altijd een stuk duurder zijn omdat er door de leverancier gewoon minder worden geproduceerd en er daarbij meer glas in is verwerkt ?

Hieronder een plaatje om de verschillen te tonen (LET OP: dit is dus niet de specifieke fles in deze iBOOD aanbieding), maar om het verschil in formaat te laten zien.

Afbeeldingsresultaat voor verschil magnum gewone fles

Maak je gasten gek met die Magnum en koop deze super Prosecco !!! Tegen 40% korting ;-)

Uw Sommelier

Beantwoorden

20 december 2017 om 08:09
20 december 2017 om 08:12

En last but not least: dank je wel voor je eerlijkheid: als de andere leverancier er “nog 5 op voorraad” heeft, dan is dit natuurlijk ook geen echte dealbreaker, lijkt me. Er zijn altijd partijen die voor 10 flessen een iBOOD deal willen “breken”, maar als je dan besteld komt de aap uit de mouw…

Dit is wel het mooie van onze iBOOD inkopers, ze moeten echt de beste deal neerzetten…onze community is genadeloos (of liever gezegd, Google is GOEDDDD !!! :-)

Uw Sommelier

Beantwoorden

20 december 2017 om 07:13
chielt Gebruiker

Een 4,2/5 op Vivino is best uitzonderlijk, dus ben ik gaan kijken hoe die score in vivino tot stand is gekomen. Ik weet vrij zeker dat ik de juiste heb gevonden, maar die zit op 3,8/5. Nog steeds wel hoog, maar niet de 4,2 die jullie adverteren.

Beantwoorden

20 december 2017 om 08:16

Chielt, ik weet vrij zeker dat wat je hier schrijft NIET klopt: wij hebben de producten en informatie rechtstreeks van de leverancier. Ik ga dit persoonlijk voor je nakijken bij de leverancier en kom hierop terug.

Graag de volgende keer ook een link erbij: nou lijkt het alsof iBOOD onwaarheden opschrijft; als je gelijk hebt zorg ik ervoor dat je een iBOOD attentie krijgt want dan ben je mijn koning van de dag. Als je geen gelijk hebt zou ik het tof vinden als je dit ook op het Forum zet.

Geef me even een uurtje zodat de leverancier open is…I’ll be back.

Uw Sommelier

Beantwoorden

20 december 2017 om 08:20

Wow. Beste chielt. Ik weet niet waar jij bij Vivino hebt gekeken: maar het jaar is ook van belang. Deze Magnum is uit 2016 en heeft een score van 4.3

Waar jij aan refereert is de jaargang 2014. Die heeft een score van 3.8

Kijk maar: 

Ik zie jouw reactie op het forum graag tegemoet.

Fijne dag !

Uw Sommelier

Beantwoorden

20 december 2017 om 08:24

Nog wat extra toelichting: wijn is een natuurproduct. Elke jaargang is anders (weersinvloeden, terroir (o.a. grond waar de wijn op groeit), “gezondheid” van de druivenranken, etc. Dit is waarom elk jaar de wijnen worden gekeurd door professionals. Vivino geeft een community score van amateurs en dus is dit meer een “mening van gewone gebruikers”, maar daarmee nog steeds een waardevolle referentie.

Hope it helps…

Uw Sommelier

Beantwoorden

20 december 2017 om 15:30
Franciacorta Gebruiker

Tsja, voor wat Vivino waard is, want 2017 Prosecco is nog niet eens op de markt.

Beantwoorden

20 december 2017 om 15:32
Franciacorta Gebruiker

Info rechtstreeks van de leverancier schrijft u? Betreft dit ook directe import vd Producent; Nino Franco?

Beantwoorden

20 december 2017 om 08:48
chinless Gebruiker

Hoeveel zit er in een fles? 1.5L?

Beantwoorden

20 december 2017 om 09:30

Ja dat klopt. Twee keer de normale hoeveelheid en ook zeker 2 x zo veel feestelijker. Prijs van magnums ligt door duurdere fles en verwerking altijd hoger dan 2 x de prijs van normale fles. Dus nu extra voordelig :-)

Beantwoorden

20 december 2017 om 12:14
Ard1191 Gebruiker

Besteld, benieuwd of de levering op tijd is! Met name door de productexpert die garantie geeft.

“Wij hebben uiteraard speciaal voor deze jaarwisseling onze best gedaan en kunnen garanderen dat de wijn op tijd binnen is.”

Beantwoorden

20 december 2017 om 13:03

Mooi ! We gaan ervoor zorgen dat jouw producten netjes op tijd op tafel staan zodat het feest kan beginnen

Geniet ervan :-)

Uw Sommelier !

Beantwoorden

30 december 2017 om 10:09
madebeer Gebruiker

Dit gaat spannend worden. DHL werkt de status in het weekend niet bij en de wijn zou vandaag moeten komen!

Ik ga er nog steeds van uit, weten jullie meer?

Groeten

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.