26 maart 2020 om 00:00
iBOOD

Voucher: Fotoboek A4 | Staand, Liggend of Vierkant

Product expert aanwezig

Voucher: Fotoboek A4 Start maar met het verzamelen van je favoriete foto's, want eindelijk heb je tijd om ze daadwerkelijk tot leven te laten komen in een fotoboek van hetfotoalbum.nl!

Specificaties

Merk: www.hetfotoalbum.nl Type: Voucher voor een Fotoboek A4 | Staand, Liggend of Vierkant | Tot 110 Pagina’s
  • Vul tot 110 pagina’s met foto’s
  • Fotoboek heeft een harde kaft
  • Voor jezelf of als cadeau!

Algemeen
  • Al je dierbare herinneringen in een prachtig fotoboek
  • Maat: A4
  • Variant: vierkant, staand of liggend
  • Voorzien van een harde kaft
  • Aantal pagina’s: tot 110 pagina’s (minder kan dus ook)
  • Harde binding voor een extra luxe uitstraling (wordt gelijmd)
  • Mooi voor jezelf maar ook een prachtig cadeau voor vrienden, familie of kennissen
Vierkant
  • Minimum aantal pagina's: 24
  • Maximum aantal pagina's: 110
  • Papier: 200 grams zijdeglans papier
  • Omslag: harde kaft
  • Afmetingen: 21 x 21 cm
Liggend
  • Afmetingen: 28 x 21 cm
Staand
  • Afmetingen: 21 x 28 cm

Hoe werkt het?
  • Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een vouchercode per e-mail. Hiermee kun je via www.hetfotoalbum.nl je fotoboek A4 samenstellen en bestellen. Samenstellen doe je middels de online of offline software van www.hetfotoalbum.nl.
  • De softwarevind je hier. (Voor zowel Windows als Mac)
  • De exacte stappen en webadressen vind je in de e-mail met je vouchercode. Deze is geldig t/m 16-09-2020.
FAQ
Heb je een vraag? Check dan de FAQ hieronder. Staat je antwoord er niet bij? Vraag het de Product-Expert. :) Is het mogelijk om via www.hetfotoalbum.nl zelf extra pagina’s toe te voegen (tegen betaling), aangezien deze boeken normaal tot 200 pagina’s dik zijn? Het is mogelijk om tot 200 pagina’s dik te gaan. Bij de liggende variant is het zelfs mogelijk om tot 400 pagina’s dik te gaan. Wat zijn de verzendkosten? De verzendkosten zijn € 4,95 voor Nederland en € 8,45 voor België. Wanneer krijg je de vouchercode? Deze wordt binnen enkele dagen verstuurd. Voor welke platformen is de software beschikbaar? Deze is beschikbaar voor Windows en Mac Als ik een boek maak dat minder dan 110 pagina’s heeft, kan ik dan het resterende bedrag van de voucher gebruiken voor opties zoals hoogglanspapier e.d.? Ja, dit is mogelijk voor alle opties exclusief de verzendkosten. Is het mogelijk om de optie ‘platliggend’ te kiezen (tegen bijbetaling)? Nee, dat is helaas niet mogelijk. Kun je een voucher gebruiken en twee boeken van 50 pagina’s bestellen? Nee, dat is helaas niet mogelijk.
(i) iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is. Voor het verzenden van je fotoboek door www.hetfotoalbum.nl worden verzendkosten in rekening gebracht. Voor Nederland is dat € 4,95 en voor België is dat € 8,45.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 09:00 tot 17:00 op het forum om je vragen te beantwoorden. De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Fotoboek Expert Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord. Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

26 maart 2020 om 07:39
bv7 Gebruiker

Heeft iemand ervaring met deze leverancier? In vergelijking met http://www.mijnfotoboek.nl.

Er is punt dat zich tegenspreekt. Welk is het juiste?

Omschrijving:

Goed om te weten

Indien je besluit om niet alle 110 de pagina’s te gebruiken, kun je het bedrag dat je overhoudt gebruiken voor andere extra’s zoals glanslaminaat e.d. Een leuke extra dus als je niet alle 110 de bladzijden gebruikt.

Specificaties:

Als ik een boek maak dat minder dan 110 pagina’s heeft, kan ik dan het resterende bedrag van de voucher gebruiken voor opties zoals hoogglanspapier e.d.? Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 08:57
Official Product Expert Fotoboek Expert Official Product Expert

Beste bv7,

De faq is niet up to date zo te zien.

De voucher heeft een waarde van €41,80.

Wanneer je minder pagina’s gebruikt kan je de overige waarde gebruiken voor andere opties.

Ook wanneer je een groter boek maakt wordt dit bedrag van het totaal bedrag gehaald.

Groet Richard

Beantwoorden

26 maart 2020 om 13:02

hi SjorsNWH,

Wij zijn inderdaad de goedkoopste in de markt. Ook voor de opties die je erbij kiest zijn wij erg goedkoop. 
Het bedrag is totaal 41,80.

Groet Richard

Beantwoorden

26 maart 2020 om 12:41
SjorsNWH Gebruiker

Zijn jullie zoveel goedkoper dan fotoboeken.nl, als de voucher een waarde heeft van €41,80 voor 110 pagina’s? Of is het 41,80 + het aankoop bedrag van €19,95

Beantwoorden

26 maart 2020 om 08:18
dewacko Gebruiker

hoi bv7,

ik heb al eerder hier een fotoboek van 110 pagina’s besteld en ben echt zeer tevreden over de software en de uiteindelijke kwaliteit.

inderdaad zou ik verwachten dat je niet korting kan krijgen maar wel minder pagina’s en opties in ruil maar dat laten we aan de experts over om antwoord op te geven.
wij lopen nog 1,5 jaar achter met foto’s dus we komen wel 110 pagina’s dik.

let wel op de verloopdatum want beste kun je dit in je agenda zetten en vergeet ook niet hoeveel tijd het maken kost (beetje mooi ben je uren zoet mee).

Beantwoorden

26 maart 2020 om 08:58

Beste notenboompjes,

Ook wij hebben hier al meerdere malen gestaan met de aanbieding. We hebben daarom ook veel klanten hier aanwezig.

Groet Richard

Beantwoorden

26 maart 2020 om 08:44
notenboompjes Gebruiker

Bedenk wel dat eerdere vouchers afkomstig waren van fotoboeken.nl en niet van hetfotoalbum.nl. Dus een andere leverancier.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 09:33
Snowboots Gebruiker

Hallo,

Tot hoe lang is de voucher geldig?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 09:36
Snowboots Gebruiker

Sorry,

Over het hoofd gezien. tot 16-09-2020, toch!!!

Beantwoorden

26 maart 2020 om 09:37
Moderator Thom Moderator

Klopt inderdaad. Voucher is geldig t/m 16-09-2020.

Fijne dag!

Gr. Thom

Beantwoorden

26 maart 2020 om 08:41
twinkle_nl Gebruiker

Ik ben ook benieuwd of je nu wel of niet die extra opties kunt gebruiken bij minder dan 110 pagina’s.

De optie waar ik in geïnteresseerd ben, is een omslag met foto.
Bij de vouchers die ik eerder via iBood kocht voor de andere leverancier fotoboeken.nl, zat dit bij in de prijs.
Op de website van hetfooalbum.nl wordt hier het bedrag 2,50 euro genoemd.
Mocht je minder pagina’s kunnen omzetten in andere opties, hoeveel pagina’s minder betekent het dan in dit geval?

Bedankt!
Ps: De links naar de software (bij zowel de omschrijving als de specificaties)  staan verkeerd/zijn veranderd .
Dit moet waarschijnlijk zijn: https://hetfotoalbum.nl/hardcover-fotoboek-maken-a4-staand-large/

Beantwoorden

26 maart 2020 om 09:01

Beste twinkle_nl,

Dat is inderdaad ook mogelijk. Met 9 pagina’s minder heb je de foto op de omslag gratis.

Dank je wel voor de goede link.

Groet Richard

Beantwoorden

26 maart 2020 om 08:50
King_TuuR Gebruiker

Zelfde vragen hier….

Wat is het verschil tussen deze aanbieding en de vorige van fotoboeken.nl.

De software lijkt gelijkaardig?  We maken namelijk jaarlijks een boek voor onze dochter en de voorbije 7 boeken kwamen van de andere aanbieder.  Ik wil graag zelfde formaat van boek en mogelijkheden.

Dus foto op de cover?  Zelfde formaat?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 09:24

Beste King_TuuR,

Volgens mij zijn de aanbiedingen redelijk gelijkwaardig aan elkaar. Ik weet niet precies alle eisen van fotoboeken.nl. 

De software komt heel erg overeen met elkaar. Welk formaat boeken gebruik je normaal gesproken? Al onze fotoboek formaten kan je vinden op: https://hetfotoalbum.nl/hardcover-fotoboek-maken/

Foto op de cover is ook mogelijk. Formaat hangt af van het formaat dat je normaal bestelt.

Groet Richard

Beantwoorden

26 maart 2020 om 10:33
King_TuuR Gebruiker

de maat die ik nu heb is

liggend A4 als ik de kaft meet is deze 30*21.5 cm.

Ik zou graag willen dat deze allemaal even groot zijn

Beantwoorden

26 maart 2020 om 10:55

bij ons is het formaat 28 bij 21 cm.

Helaas niet hetzelfde.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 13:13
King_TuuR Gebruiker

Bedankt voor de feedback.  Dus u kan bevestigen dat de kaft dan 28/21 is en hoe groot zijn de bladzijdes dan?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 14:35

De bladzijdes zijn: 28 bij 21 cm

De kaft is : 286 bij 215 mm

Sorry voor de verwarring.

Groet Richard

Beantwoorden

26 maart 2020 om 10:00
shary Gebruiker

Kan je 2 vouchers gebruiken binnen een zelfde bestelling (voor 2 boeken) en betaal je dan ook 2x verzendingskosten?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 10:08

Beste Shary,

het klopt inderdaad dat je dan ook 2x verzendkosten betaalt.

Dit omdat de aanbieding al zo scherp is en we niet de verzendkosten dan ook erbij kunnen geven. Alle producten worden per stuk verstuurd namelijk.

Groet Richard

Beantwoorden

26 maart 2020 om 11:19
snip11 Gebruiker

Ik heb nog geen ervaring met deze aanbieder maar ik zie wel een aantal nadelen tov fotoboeken.nl: Fotokaft is niet incl, verzendkosten onvermijdbaar (geen afhaalservice), geen vlakliggend album mogelijk. Pluspunten (gelijkwaardig met fotoboeken.nl): Software lijkt dezelfde, vouchertegoed is inzetbaar voor meerdere opties (maar wel minder keus)

Beantwoorden

26 maart 2020 om 11:49

Betse Snip11,

Wij hebben ook een afhaalservicepunt. Deze zit op onze vestiging in Almere. 

Groet Richard

Beantwoorden

26 maart 2020 om 13:54
Boa Gebruiker

Waar staat dat de fotokaft niet inclusief is? Bij de aanbiedingen staan drie formaten elk met een fotokaft. Ik neem dan aan dat deze standaard bij de prijs zit inbegrepen. Anders zou dit misleidend zijn.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 14:20
Radjaibood Gebruiker

iPad van 2019 met een A10 cpu???

Specs eens updaten aub.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 14:36

Hi Radjaibood,

we gaan er naar kijken. Dank je wel voor de opmerking.

groet Richard

Beantwoorden

26 maart 2020 om 16:37
daanbavinck Gebruiker

Ik zie dat de voucher ook voor een vierkant boek gebruikt kan worden? En zie op jullie site ook een 30×30 vierkant boek. Is deze voucher daarvoor te gebruiken ?

mijn andere boeken hebben namelijk ook dit formaat.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 16:52
daanbavinck Gebruiker

Ok staat in de specs, 24×24..

Beantwoorden

26 maart 2020 om 17:38
easydone Gebruiker

Heb een fotoboek gemaakt met de software van fotoboeken.nl kan ik dit inlezen in de software van hetfotoalbum ?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 19:34
SjorsNWH Gebruiker

Ik heb even met jullie software gespeeld en kan helaas geen mogelijkheid vinden voor een optie van platliggende pagina’s, ik neem dus aan dat dit niet kan bij jullie?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 22:07
Daphne_83 Gebruiker

Jammer dat platliggend geen optie is, anders had ik zeker besteld..

Beantwoorden

26 maart 2020 om 22:33
pukkiem Gebruiker

Ik kom steeds op dit product, terwijl ik klik in de email op de Beurer Lichaamanalyse weegschaal. Erg vreemd dit. Waar is die weegschaal dan??

Beantwoorden

26 maart 2020 om 22:37
Moderator Niek Moderator

Goedenavond pukkiem,

Gaat het om de nieuwsbrief van vandaag of om een die al eerder verstuurd is?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.