28 juli 2018 om 00:00
iBOOD

Boretti Carbone Houtskool-BBQ + Hoes

Boretti Carbone Houtskool-BBQ

Met deze houtskoolbarbecue verhef je barbecueën tot perfectie en geniet je elke zomerse dag van perfect gegrilde gerechten. Dat gaat nooit vervelen!

Meer Boretti BBQ? NL / BE

Specificaties

Merk: Boretti
Type: Carbone Houtskool Barbecue met Hoes
Garantie: 2 jaar via iBOOD / 2 jaar met service aan huis via Boretti

• Verstelbare kolenbak
  • Bedienbare luchtroosters
  • As legen in één beweging

• Houtskoolbarbecue
  • Kookoppervlak: 56 x 42cm
  • Geïntegreerde thermometer
  • In hoogte verstelbaar kolenrek
  • Grote zijtafel
  • Unieke hendels
  • Grote aslade
  • RVS-flessenopener
  • 2 stevige wielen
  • Afmeting: 109 x 114 x 70cm (HxBxD)
28 juli 2018 om 00:17
budgetschutter Gebruiker

Gisteren exact dezelfde maar dan zonder boretti erop gekocht voor 75 euro bij de lidl… mooi ding!

Beantwoorden

28 juli 2018 om 08:30
de_rutger Gebruiker

Die heb ik ook thuis staan, kwaliteit is ondermaats. Had ik geweten dat deze te koop zou staan had ik nog even gewacht met een nieuwe barbecue te kopen.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 09:06
Hotweasel Gebruiker

Hij lijkt inderdaad precies op de Tepro Toronto. Voor rond de 100 euro bij Lidl, Conrad, bol.com. Vreemd…..je betaalt of voor het merk, of Tepro pleegt plagiaat en de Boretti is echt betere kwaliteit……

Beantwoorden

28 juli 2018 om 11:07
hallo6143daaAsdhshfj Gebruiker

Bbq wordt inderdaad onder veel verschillende merknamen verkocht. Ik heb er ook een en ben er erg tevreden over en gebruik hem vaak. Die van mij moest ik wel zelf in elkaar zetten wat een uurtje of drie werk was.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 22:51
Masevako Gebruiker

Ik kan zal je uit die droom halen, dit product van Boretti is de naam niet waardig. Ik heb hem nu 1 jaar in gebruik. Er zijn verschillende problemen mee.

1 de deksel gaat niet geheel dicht er blijft een sleuf van bijna 1cm open als de deksel naar beneden is. Niet erg zou je denken maar je verliest warmte en met als extra gevolg dat de deksel aan de buitenkant gerookt word. Dat geeft een nare plaklaag.

2 de roosters zijn van bijzonder lage kwaliteit, als de schraper er in een verkeerde hoek overheen gaat dan beschadig je het op zon manier dat er ijzer schilvers loslaten.

3 de asla is dermate laag dat je niet eens het as van 1 volle BBQ sessie kwijt kan. Het gevolg is dat je altijd het teveel aan as op de vloer deponeerd als je de la probeerd te verwijderen.

4 het plaatstaal is niet van dergelijke kwaliteit als de prijs doet vermoeden.

5 het hefsysteem is na 1 jaar gebruik al zogoed als op.

Nooit meer een Boretti je verwacht dat de naam kwaliteit geeft maar helaas is dit dus niet het geval.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 00:18
Peter1234567 Gebruiker

70 euro duurder als elders alleen omdat er plaatje met Boretti op zit…

Beantwoorden

28 juli 2018 om 01:08
Moderator Paul Moderator

Verschil in merk betekent meestal ook verschil in kwaliteit (materiaal, afwerking) en accessoires, ook al lijkt het qua uiterlijk op elkaar.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 12:09
Peter1234567 Gebruiker

Meestal… in dit geval niet. Ze staan overal op internet, en bij de Gamma en Praxis voor 149-, euro. Zelfde materiaal, zelfde kwaliteit alleen een ander merkje erop. Ik kan het weten want ik heb jaren terug zelf die Boretti gekocht.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 12:16
Peter1234567 Gebruiker

Neemt trouwens niet weg dat het wel een fijne BBQ is.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 01:35
jeroenlb Gebruiker

Waarvan is de grill gemaakt? Gepioeder coat zwart ? Staat niet in de bescrijving maar is zeer belangrijk te weten!

Beantwoorden

28 juli 2018 om 08:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jeroenlb,

Dit ga ik proberen te achterhalen en kom er nog op terug.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 19:24
Moderator Niek Moderator

Goedenavond jeroenlb,

Ik heb dit helaas niet kunnen achterhalen. Deze informatie is nergens terug te vinden. Ik kan het na het weekend wel even navragen en de reactie hier alsnog plaatsen. De deal is dan al verlopen, maar je kunt hem vandaag bestellen en zodra je antwoord hebt op je vraag de bestelling kosteloos annuleren wanneer je er toch vanaf wilt zien.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 23:36
Moderator Paul Moderator

Forummer Eduard Teach geeft elders in dit topic aan:

Ik heb deze BBQ thuis staan. de grillroosters zijn gecoat geemailleerd staal.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 06:59
Meijerf73 Gebruiker

Mooie BBQ, wil je roken, dan moet er werk aan verricht worden (kachelband tussen deksel en onderkant). Door materiaal erg belangrijk om BBQ op egale ondergrond te plaatsen (waterpas) trekt anders scheef!

Beantwoorden

28 juli 2018 om 08:14
celiedieter Gebruiker

Ziet er mooi en degelijk uit. Jammer dat het met verzendingskosten bij niet heel veel scheelt met andere verkopers. Dus niet zo’n goeie deal.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 08:31
Bvdz11 Gebruiker

Ik heb deze bbq echt nergens zien staan voor 428,90 euro.. superdeal?! Whaha even serieus blijven

Beantwoorden

28 juli 2018 om 09:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Bvdz11,

De adviesprijs die iBOOD moet hanteren is de prijs die het product kreeg toen het voor het eerst op de markt kwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 10:13
Eduard Teach Gebruiker

Ik heb deze BBQ thuis staan. de grillroosters zijn gecoat geemailleerd staal. :)
In zijn totaal weegt deze 37 kilo gram. en voelt zeer robuust aan.

Mooie deal, want zeker met de hoes inbegrepen kost deze elders 300+.

Mooi ding!

Beantwoorden

28 juli 2018 om 10:36
Zplus Gebruiker

Is niet te vergelijken met de BBQ die zelfde uitzien en goedkoper zijn.  Check hewicht maar eens en je zal Ien dat die blik zijn en deze is van dikker staal.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 11:11
vermeirent Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de doos waarin de bbq geleverd wordt?

Beantwoorden

28 juli 2018 om 15:48
Moderator Lex Moderator

Bester vermeirent,

Helaas kan ik deze informatie niet vinden op het web.. maar waarschijnlijk groter dan: 109 x 114 x 70cm (HxBxD)
Tenzij het een bouwpakket betreft, dan kan ik er geen zinnig woord over zeggen.

Gr, Lex

Beantwoorden

28 juli 2018 om 13:28
-Sambal- Gebruiker

Deze Borerri zal op sommige punten vast hoogwaardiger materiaal gebruiken vergeleken met de “knock-off” waar mensen het over hebben, maar heel eerlijk gezegd zie ik niet veel verschil. De wieltjes zijn van plastic en de buitenkant is gepoedercoat. Het plaat materiaal zal waarschijnlijk iets dunner zijn, wat het lagere gewicht zou verklaren, en niet alles zal van RVS zijn neem ik aan, ik bedoel, er moet toch ergens bespaard worden om de prijs te drukken. Maar voor die prijs krijg je volgens mijn wel waar voor je geld, en dat idee krijg ik niet echt bij de Boretti.

Namaak hoeft niet altijd zooi te zijn. Net als dat duur niet altijd wil zeggen dat het goed is.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 14:18
rsybesma Gebruiker

Ook hier geldt dat het kortingspercentage is berekend op basis van de adviesprijs. Maar: die prijs betaal je nergens. Ik zie dat ding (origineel Boretti) in de winkel staan voor 330,-, zonder korting. Kortom: iBood moet uitgaan van de straatprijs, als het gaat om het voorschilderen van korting.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 15:44
Moderator Lex Moderator

Beste rsybesma,

Het klopt inderdaad dat iBOOD de kortingspercentages berekent t.o.v. de adviesprijs.
Waarom dit is kun je lezen in het volgende artikel (<- klik op de link).

Gr, Lex

Beantwoorden

28 juli 2018 om 21:01
Achmed e Gebruiker

Had m net besteld, maar basl dat ie pas 7aug word verzonden.

Staat trouwens elders voor een tientje meer met gratis verzending.

KNIP

Heb de link toch even weggehaald, het gaat wel om hetzelfde product maar bij iBOOD krijg je de hoes erbij. Onder de advertentie die u plaatste staat hij inclusief hoes voor 293 euro. Niet dezelfde aanbieding dus.

Edited by: Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.