25 juli 2018 om 14:14
iBOOD

Boretti

Boretti
Stel je eens voor.. 

Dat jij volgende week op één van deze Boretti's staat te grillen in je eigen tuin. Schort om, biertje erbij. Koning. 

25 juli 2018 om 15:17
Zplus Gebruiker

Mooie aanbieding incl grill en hoes en dat zijn kostbare extra’s. Nadeel is dat je tijdens gebruik de gasflex nooit in de BBQ mag zetten en dat is onhandig omdat er bv geen deurtje zit aan de zijkant of je moet de fles loskoppelen dus blijft hij altijd in de BBQ staan. Komt nog wel extra een gasfles (+statiegeld) en slang bij en dat is al gauw 100 euro. Zeker zijn geld waard.

Beantwoorden

26 juli 2018 om 22:48
Freakypitte Gebruiker

Beste,

wij willen ook heel graag de boretti bestellen, echter zijn wij op reis wanneer de verwachtte leverdatum is.

Kan er hier een aanpassing voor gedaan worden?

een ander leveradres is niet zo evident in het verlof…

Alvast bedankt voor het antwoord.

mvg Inge

Beantwoorden

26 juli 2018 om 22:53
Moderator Jim Moderator

Hi Inge!

Hoewel ik je heel graag zou willen helpen, kan iBOOD helaas niet afwijken van de leverdatum. :-(
Als de reis voor vakantie is; dan wens ik je alvast een fijne vakantie toe!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

6 augustus 2018 om 23:33
Freakypitte Gebruiker

Vandaag leveren ze dus kan ik een telefoontje krijgen als ze onderweg zijn ?

Dank u ibood

Beantwoorden

27 juli 2018 om 10:53
rsybesma Gebruiker

De prijzen en kortingen zijn gebaseerd op adviesprijzen van de importeur. *snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

27 juli 2018 om 16:48
emulink Gebruiker

Als jullie de Boretti Barilo of Fratello ook zo afgeprijsd hadden, dan was ik zeker over gehaald ????

Beantwoorden

27 juli 2018 om 21:37
Moderator Jim Moderator

Wie weet de volgende keer! :-)

Beantwoorden

27 juli 2018 om 18:58
apwissink Gebruiker

Al paar jaar de boretti davinci in bezit! Wat een geweldig ding!

Alleen vind ik hem hier duur! Toevallig kocht onze boretti leverancier een paar van deze BBQ goedkoop in!

Temperatuur goed regelbaar een echte aanrader voor de BBQ liefhebber! Voor mij nooit geen kolen meer!

Vind wel dat de wieltjes er onder niet echt vast zitten heb ze zelf beter vast gezet!

Beantwoorden

27 juli 2018 om 21:37
Moderator Jim Moderator

Hi apwisselink!

Bedankt voor het delen van de ervaring en goed om te horen dat ze bevallen! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

28 juli 2018 om 10:27
AartK Gebruiker

Hallo, ik zie bij alle drie bbq  da Vinci in de specificatie,dat de kleur wit is terwijl de afbeelding rood, zwart of wit is. Is deze bbq alléén in wit verkrijgbaar?

Beantwoorden

28 juli 2018 om 13:36
Moderator Jim Moderator

Goed punt AartK,

Je kan er vanuit gaan dat je de bbq op de afbeelding geleverd krijgt (aangezien de rest van de specificaties ook gelijk is, gok ik dat ze vergeten zijn de kleur aan te passen)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

28 juli 2018 om 15:29
AartK Gebruiker

Wat moet ik doen als ik een zwarte bestel en een witte krijg? Ik wil absoluut geen witte :-)

Groet,

Aart

Beantwoorden

28 juli 2018 om 15:43
Moderator Lex Moderator

Beste aartK,

Als je iets anders krijgt dan dat je besteld kun je dit aangeven door een ticket aan te maken.
Meestal krijg je dan je geld terug omdat iBOOD over het algemeen geen voorraad heeft, heel soms kan een artikel alsnog geruild worden

Gr, Lex

Beantwoorden

29 juli 2018 om 01:10
Freakypitte Gebruiker

Hier idem , reeds de zwarte besteld ,maar we willen zeker GEEN witte BBQ.grt

Beantwoorden

29 juli 2018 om 08:07
Bompie0 Gebruiker

Boretti Robusto Barbecue + Hoes + Draaispit

De krachtpatser met veel mogelijkheden

Boretti Robusto, de matzwarte buitenkeuken met vermogen en veel grillmogelijkheden. Met een grote grillrooster en een grote bakplaat kun je gerechten op diverse manieren bereiden. Gebruik het warmhoudrek om producten op temperatuur te houden. Optioneel is de draaispit voor een gegrilde kip of rollade. De zijbrander kun je gebruiken voor soepen en sauzen.

Is het nu met of zonder draaispit………?

Beantwoorden

29 juli 2018 om 11:28
Zplus Gebruiker

Standaard zit er niets bij een BBQ maar nu leveren ze als extra de hoes en draaispit erbij. Dit zijn altijd dingen die je er los bij moet kopen idem voor drukregelaar,slang en gasfles.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.