25 juli 2018 om 00:00
iBOOD

Dragon Knight

Dragon Knight
Koning van de barbecue

Eenmaal je een product van Dragon Knight hebt gekocht, wil je nooit meer wat anders! Het merk staat bekend om z'n handgemaakte, lederen producten die niet alleen luxe uitstralen maar ook heel stevig zijn. Kwaliteit voor een klein prijsje dus. :)

25 juli 2018 om 10:59
reddutchie Gebruiker

Betreft een vraag over 2x Dragon Knight Placemat | Patch

Zijn deze ook echt grijs van kleur?

Ik heb de vorige keer 4 stuks besteld, de omschrijving en op de verpakking stond ook light grey, maar de placemats waren beige van kleur?

Beantwoorden

25 juli 2018 om 13:49
Moderator Jim Moderator

Hi RedDutchie!

Als je exact deze deal de vorige keer hebt besteld en hij deze keer met dezelfde kleuromschrijving staat aangegeven, kan je er vanuit gaan dat je dezelfde kleur ontvangt als destijds!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

26 juli 2018 om 08:52
TheBazZ Gebruiker

Ik had precies hetzelfde! ‘grijze’ placemats besteld in de hunt en ik krijg een volstrekt andere kleur: eerder geel / beige. Slechte zaak. Een van de logos is ook slordig in de placemat gedrukt waardoor het dubbel lijkt.

Had ze eigenlijk gewoon terug moeten sturen.

Beantwoorden

27 juli 2018 om 09:38
reddutchie Gebruiker

Dat bedoelde ik inderdaad. Je bested grijze en krijgt beige. Ik heb ze de vorige keer wel teruggestuurd.

Ik heb al 2 van die grijze placemats en wilde er nog 2 in dezelfde kleur. Dit is kennelijk lastig te realiseren……

Jammer!

Beantwoorden

27 juli 2018 om 11:19
TheBazZ Gebruiker

Oh vandaar dat ze blijven terugkomen en steeds goedkoper worden! Ik snap niet dat iBood dit niet beter regelt: de juiste info / foto plaatsen

Ik zou deze nog steeds willen hebben als ze echt grijs zijn.

Beantwoorden

29 juli 2018 om 12:30
KimJan4 Gebruiker

Ik probeer een bestelling te plaatsen maar bij het afrekenen krijg ik een errormelding. Kan dit nagekeken worden?

Beantwoorden

29 juli 2018 om 13:20
Moderator Jelle Moderator

Beste KimJan4,

Wat voor melding krijgt u dan? Ik zou proberen om even alles uit uw mandje te verwijderen en het nog eens te proberen. Anders even de cache legen van uw browser of het met een andere browser te proberen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

12 augustus 2018 om 09:02
ursula655 Gebruiker

De order is geannuleerd wat is hier de reden van

Beantwoorden

12 augustus 2018 om 23:40
Moderator Paul Moderator

Dit zal de klantenservice kunnen beantwoorden. Ik heb jouw vraag aan hen doorgegeven.

Beantwoorden

20 augustus 2018 om 15:01
Rebel69 Gebruiker

Mijn bestelling SO2417260 blijft uit?  We zijn nu 20/08/2018 en nog niks gezien …..

Beantwoorden

26 augustus 2018 om 14:54
Rebel69 Gebruiker

Krijg ik aub nog een antwoord van jullie? Waar blijft mijn bestelling of waar blijft mijn geld? SO2417260 Of moet ik klacht indienen? We zijn ondertussen 26/08/2018

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.