13 december 2017 om 00:00
iBOOD

Wijnkasten & Meer

Product expert aanwezig

Wijnkasten & Meer
"Nog een glaasje?"

In deze Climadiff Flash Sale tref je alles aan dat je nodig hebt voor een geslaagd avondje. Van wijnklimaatkasten tot beluchters en van anti-oxidatiesets tot geavanceerde kurkentrekkers, het is er allemaal!

Met dit barre weer zouden wij het wel weten: voetjes op de bank, muziekje aan en jezelf een mooi glas wijn inschenken.

Product Expert

De Climadiff Expert is beschikbaar voor al je relevante vragen. Dit is op 13 en 14 december tussen 09:00 en 17:00, op 15 december tussen 09:00 en 15:00.

13 december 2017 om 08:26
Bas-F Gebruiker

Hallo expert, klopt het dat alleen bordeauxflessen hierin passen? Passen Duitse wijnen en flessen met vacummerdop erop hier wel of niet in? Alvast bedankt voor uw reactie.

Beantwoorden

13 december 2017 om 09:36
Moderator Bas iBOOD Moderator

Over welke van de deals gaat je vraag, Bas-F? :-)

Beantwoorden

13 december 2017 om 09:49
Jimius Gebruiker

Hoi Expert,

Ik heb interesse in de VSV12F Wijnkoelkast van €119,95. Maar wat voor flessen passen er in? Ik wil graag Port opslaan en die komen in verschillende vormen en maten. Hebben jullie afmetingen toevallig?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

13 december 2017 om 10:01
Official Product Expert Climadiff-Expert Official Product Expert

Beste Jimius, deze is geschikt voor 12 75cl bordeaux flessen. Het kan dus zijn dat wanneer je er een ander formaat flessen in doet er niet hetzelfde aantal flessen in kan. De rekken zijn er eventueel uit te halen wanneer je de koelkast op een andere manier wilt indelen.

Beantwoorden

15 december 2017 om 00:10
chinless Gebruiker

Kan je wat doen aan de verzendkosten? (Stuur maar een kortingscode oid voor mn verjaardag over 2 weken), maar vind 9 euro veel geld voor een doosje aan de deur.

Beantwoorden

15 december 2017 om 12:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben besloten om de verzendkosten niet in de prijs van onze deals te “verstoppen” maar deze transparant te communiceren. Een bijkomend voordeel is dat je meerdere deals op onze website kunt bestellen en zo de verzendkosten kunt spreiden, dit had niet gekund als we de verzendkosten hadden “verstopt” in de dealprijs.

Beantwoorden

15 december 2017 om 18:03
Analyzer Gebruiker

Mbt de 4 delige antioxidatieset,
Hoeveel flessen (of hoeveel x) kun je flessen preserveren met 1 argon cartridge en waar zijn deze nieuw te verkrijgen?

Beantwoorden

15 december 2017 om 18:05
Analyzer Gebruiker

Ik zou erg geïnteresseerd zijn maar ik kan nergens vervangende cartridges (in NL) vinden…

Beantwoorden

15 december 2017 om 18:08
Analyzer Gebruiker

En erg jammer dat de set niet in de houten kist wordt aangeboden. :’(
(Dan maar deze set, mits de argon patronen ergens verkrijgbaar zijn)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.