6 december 2017 om 00:00
iBOOD

Wijn per doos

Product expert aanwezig

Wijn per doos
Sla in voor de feestdagen!

De feestdagen komen er weer aan. En wat zijn de feestdagen zonder voldoende lekkere wijn? Juist! Gewoon 'dagen'. iBOOD biedt je dé kans om voordelig kwaliteitswijnen in te slaan. 

6 december 2017 om 10:35
slashfilm Gebruiker

90 % match met de Barbera. Kende die smaaktest nog niet, maar werkt handig. We gaan proeven of die Barbera niet stiekem een 100% match is ;) Ben benieuwd!

6 december 2017 om 19:51
Official Product Expert Sommelier Official Product Expert

Erg leuk om dit te horen #Slashfilm. Ik heb de Barolo zelf vooraf geproefd en voor mij is dit met recht de “Koning” van Italie !

Geniet ervan.

Uw Sommelier.

8 december 2017 om 00:12
cover72 Gebruiker

Dat scheelt veel, met wijnvoordeel.nl

Daar kost dezelfde Barolo een stuk minder!

Nog geen €13 per fles, en geen verzendkosten!

Edited by: Paul
een directe link is een vereiste bij een prijsvergelijking
zodat iedereen kan zien of het om exact hetzelfde product gaat

8 december 2017 om 07:15
cover72 Gebruiker

Die hoeft niet! Antoon is juist!

De aan bieding van ibood is hier zo goed, dat de alcohol bij mij inslaat nog voordat ik 1 fles gekocht heb….

Nu wrong, sorry….

8 december 2017 om 06:02
Antoon67 Gebruiker

Hey Cover72. Vond het best pittig,13 euro dus dacht ik ff kijken want de Barolo was mijn match voor 80% en voor 13 euro. Zou dat een echt koopje zijn.

Maar we praten hier niet over dezelfde. Deze op.Ibood heeft dus echte kritieken en die van wijnvoordeel komt denk ik niet eens uit de streek.. meer een wijn met de herkomst Tralalaland  of van de akkers van de Efteling. Want 13 euro is ( helaas)to good to be true. Meer een Lada met een BMW vergelijkijken wat je doet….

8 december 2017 om 16:09
Raven22 Gebruiker

Misschien leuk om ook eens een paar biologische wijnen in de aanbieding te doen?

22 december 2017 om 17:01
gguinee Gebruiker

Mooi man. 7 december bestellen en op 22 december nog niet verzonden…dat is dus te laat voor de feestdagen!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.