14 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Wijnpakket

Wijnpakket
Klinken op de zomer

Een lekker wijntje op een zwoele zomeravond. Mooier kan het leven haast niet worden. Wij selecteerden voor jou enkele heerlijke wijntjes. Het resultaat zijn twee pakketten met voor elk wat wils.

14 juli 2017 om 21:09
0119792 Gebruiker

Deze wijn ooit gedronken bij een vriend die in de ‘aanbieding’ van wijnvoordeel was getrapt. En wat blijkt? De wijn die als exclusief etc. werd aangeprijst ging ineens met 50% korting de deur uit. Addertje? Nee, niet onder het gras, wel in de fles. Wat een bocht. Niet kopen dit dus wat mij betreft, maar ja, smaken verschillen :)

Beantwoorden

15 juli 2017 om 08:57
caartsen Gebruiker

Wat een onlogische response, het zijn 6 verschillende flessen.

Beantwoorden

15 juli 2017 om 05:12
MOepaa Gebruiker

Prima verwoord, als je ooit een Sauvignon Blanc gedronken hebt die je niet aanstaat is alles bocht zeker. Elke fles is anders, persoonlijke smaak, beleving, jaargang, terwaar noem maar op. Bij alles scheer het niet over 1 kam.

Beantwoorden

15 juli 2017 om 12:34
avwietmarschen Gebruiker

*proost*

Edited by: Paul
prijsvergelijking is alleen toegestaan wanneer een directe link is toegevoegd
anders valt niet te controleren of het inderdaad om een identieke deal gaat

Beantwoorden

16 juli 2017 om 00:02
Antoon67 Gebruiker

Waarom altijd dat eeuwige gezeur.    Jammer echt jammer

Beantwoorden

16 juli 2017 om 00:08
Antoon67 Gebruiker

Ik heb zon pakket “toen” ook gekocht…….en met vrienden een hele leuke avond gehad.   Ik ben blij dat ibood hem aanbied.   Check wijnboc  check vrienden uitnodigen…..#jemaglachenhetiszomer!!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.